UFOSS
Dokumentární film Bolívie – Naší značkou je krize

MOCENSKÝ VLIV USA A KORPORACÍ NA POLITIKU JIHOAMERICKÝCH STÁTŮ - X.
 
Odborář a aktivista Evo Morales byl zřejmě největším překvapením  bolivijských prezidentských voleb v r. 2002, kdy se umístil těsně druhý.  Volby vyhrál staronový prezident Gonzalo Sánchez de Lozada, který v  jihoamerické zemi s majoritou žijící v chudobě kandidoval s  neoliberálním programem a jehož španělština byla horší jeho angličtiny.  Dokumentární film Our Brand Is Crisis z r. 2005 odkrývá na pozadí de  Lozadovy volební kampaně celou paletu marketinkových triků užívaných  najatými americkými agenturami v honbě za vítěznými body a ukazuje  důsledky, které to přináší. A tak zatímco Gonzalo Sánchez de Lozada  uprchl po krachu své politiky do USA a v Bolívii čelí snaze o vydání,  dočkal se Evo Morales v r. 2005 hned trojího vítězství, když v  prezidentských volbách vyhrál už v prvním kole s první majoritou hlasů  za posledních 40 let a stal se tak vůbec prvním domorodým prezidentem  Bolívie. 
 
Film bude promítnut v původním anglickém znění s českými titulky, vstup volný.
 
Úvodní slovo pronese PhDr. Radek Buben z Ústavu politologie FF UK v Praze.
 
Projekce filmu s úvodem a diskusí proběhne v úterý, 2. února 2016, od 19.00 hod.
 
						